کد شما در این بخش

اشتباهات رایج در طراحی سایت با وردپرس

اشتباهات رایج در طراحی سایت با وردپرس

برای داشتن یک سایت عالی برای شرکت خود، وردپرس با گستردگی در سراسر جهان و اقبال بسیار زیاد، گزینه بسیار خوبی است. ما قصد داریم برخی از اشتباهات رایج درباره طراحی وب وردپرس را رد کنیم، زیرا ما اعتقاد داریم که بسیاری از کسب‌وکارها می‌توانند از این پلتفرم بهره‌مند شوند. با این حال، آنها ممکن است به دلیل دیدگاه‌های منفی و یا اشتباهات فهمی آن را جدی نگیرند. اگر شما یکی از آن افراد هستید، ادامه دهید، ممکن است در انتهای این راه نور روشنی ببینید.

طراحی سایت web design وردپرس

فقط برای وبلاگ نویسان
وردپرس در سال ۲۰۰۳ توسعه یافت و هدف اصلی آن ارائه یک نرم‌افزار مدیریت محتوا برای وبلاگ‌نویسی بود چرا که در آن زمان وبلاگ‌نویسی نیز به اصطلاح، مد شده بود. به همین دلیل، ممکن است شهرت وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار مخصوص وبلاگ‌نویسان شکل گرفته باشد، اما همانطور که می‌دانیم، این حقیقت دور از واقعیت است. با وجود اینکه وردپرس یک پلتفرم رایگان و متن‌باز است، اکنون به عنوان یک ابزار عالی برای طراحی وب شناخته می‌شود. از آن برای طراحی وب‌سایت‌های حرفه‌ای برای تقریبا هر کسب و کاری، از فروشگاه‌های آنلاین تا مجلات آنلاین، شرکت‌های بزرگ و موسسات آموزشی استفاده می‌شود.

وب‌سایت‌های وردپرس عامیانه هستند؟
مانند هر نرم‌افزار رایگانی که به آن دسترسی داریم، اولین تصور ما از وردپرس این است که یک نرم افزار دم دستی و عامیانه است و حتما چیزی را کم دارد. با این حال، شاید برای شما جالب باشد که بدانید که حداقل ۴۰٪ از اینترنت که امروزه می‌شناسیم، توسط وردپرس تغذیه می‌شود. برخی از بزرگترین و معتبرترین برندهای جهان از طراحی وب وردپرس استفاده می‌کنند. این بدین دلیل است که وردپرس اجازه می‌دهد تا سفارشی‌سازی شود، کاربرپسند است و به شما اجازه می‌دهد تا یک وب‌سایت را ایجاد کنید که از جنبه های مختلف حرفه‌ای باشد. از نگاه کلی به عملکرد و پشتیبانی و امنیت، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از وردپرس یک وب‌سایت حرفه‌ای داشته باشید. همچنین گزینه‌های ویژه‌ای وجود دارد که به شما امکان ارتقا را در هر زمان می‌دهد.

آینده چطور است؟
برای کسانی که ممکن است درباره آینده وردپرس شک داشته باشند، اکنون روشن است که این پلتفرم نه تنها باقی مانده است، بلکه پتانسیل آن هر روز بیشتر شده و رشد می کند. شرکت‌های بیشتری، از جمله شرکت‌های فورچون ۵۰۰ جهانی، به وردپرس برای طراحی وب متوسل می‌شوند.

اما همچنین به راحتی قابل دسترسی است و محبوبیت بین استارت‌آپ‌ها را دارد، زیرا به طور هوشمندانه امکان وب‌سایت‌های پیچیده را با هزینه کمتری فراهم می‌کند. آیا نگران استفاده از قالب‌های بسیار استفاده شده هستید؟ با طراحی وب وردپرس و ویژگی‌های بسیار قابل سفارشی‌سازی آن، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد، نه اکنون و نه هرگز. با توجه به محبوبیت رو به افزایش آن به عنوان یک ابزار قوی و قابل اعتماد برای طراحی وب، وردپرس آینده روشنی دارد و برای کسانی که ظرفیت آن را درک می‌کنند، نجات بخش خواهد بود.

برای شروع طراحی حرفه‌ای وب وردپرس، می توانید با ما تماس بگیرید. تمامی مراحل را با مشورت شما و دریافت نیازهای شما، پیش خواهیم برد. از همان ابتدا تکنیک های سئو را پیاده سازی خواهیم کرد و هر آنچه که خواست شما باشد، اجرا می کنیم. تیم سئودان، یک برند نوپا اما با پیشینه گروهی و فردی پربار، فعالیت های مختلف شما و برند شما را همراهی خواهد کرد. انجام بخش های مختلف طراحی سایت، سئو، تبلیغات و انواع بازاریابی و هر فعالتی برای برندینگ شما، از جانب ما میسر است.

لینک کوتاه : https://seodon.ir/?p=65
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.